Update om Haldor

Så himla skönt att Haldor fick lite nya ögon på sig i helgen! 
Emma sa nämligen att han fallit ur, vilket nu när hon säger det stämmer helt.. 
Jag har varit så hemmablind att jag inte tänkt på det, visst jag har ju märkt att han smalnat av men jag har bara trott att det var höet som inte varit så bra, men han har även tappat muskler och satt vinterpäls.
Så nu avmaskas han, han får lucernklipp och extra build up musli plus att han även får en kur master muscle! 
Nu ska det sättas muskler och få iordning på hans kropp.
 
Jag har bestämt att jag ska vänta med att klippa honom i hopp om att han själv ska fälla i någon månad till, löser han det inte själv får jag ju självklart ta fram saxen!
 
Får även hoppas att han kommer ut i gräshagen på heltid snart.. för just nu går han bara någon timma om dagen.
Kram Kajsa