Tom

I fredags morse somnade den starkaste människan jag träffat in! 

Alldeles för tidigt.

Hon blev 26 år och hade hela livet framför sig, trots 2 lungbyte och en vilja av stål orkade tillslut inte kroppen mer.. 

Jag jobbade med henne under en tid och jag blev så himla imponerad av hennes mod, av henne otroliga styrka och hennes livsglädje! 

Det är så orättvist! Hon om någon borde få leva - bli frisk och gifta sig, skaffa hus, barn och bara leva ett underbart liv tillsammans med mannen hon älskar! 

Det gör så ont när man tänker på hennes anhöriga, de finaste människorna jag vet. 
Jag önskar att jag kunde ta ifrån er lite smärta, jag önskar att jag kunde säga något som gör det lite lättare och jag önskar att jag kunde göra något som får er att le. 

Kimberly, det var en ära att få känna dig och jag lovar att jag ska försöka vara hälften så modig som du! ❤

Kram Kajsa