Kompisvecka!

Den här veckan är helt hysterisk både med jobb, stall, min hälsa OCH att jag ska träffa typ alla mina kompisar! ❤


Tisdag (idag): efter jobbet får jag skynda ihjäl mig för att hinna till stallet och rida innan jag ska hem till Desireé och laga mat!! Älskar våra middagsdater 😊 

Onsdag: efter jobbet åker jag direkt hem till A för att spendera kvällen och natten hos honom ❤ Beatrice tar hand om Haldor vilket alltid känns tryggt! 

Torsdag: då ska jag direkt efter jobbet åka hem till Malin för en fikadate och en promenad med hundarna 😊 tror Lus kommer bli själaglad att träffa sin favorit Malin men även hans bff från förra stallet Teo! Efter det blir det stallet.

Fredag: direkt efter jobbet ska jag åka till Helsingborg för att träffa Matilda ❤ Vi ska äta god mat, dricka vin och bara snacka! Jag sover även över! Päronen tar hand om Haldor och jag ska höra med Clara om hon vill rida 😊

Lördag: vid lunch kommer Elvira för en andra gång och rider Haldor! Spännande. 
Och senare på eftermiddagen ska jag möta upp tjejgänget - Nellie, Nilla, Marre mfl på stan då det är tall ship racese 😊 

Söndag: då tar Beatrice hand om Haldor och jag åker hem till Annie för en efterlängtad fika! Har saknat henne ❤ Sedan spenderar jag kvällen hos A!! 

Kram Kajsa