Mina planer framöver

Det är mycket som händer i mitt liv förtillfället! Jobb, skola, häst, hund kompisar, vänner och framförallt pojkvän <3 Så jag tänkte jag skulle stapla upp det lite!
 
V.31
Då är det jobb hela veckan, sitter själv på innesälj så kommer ha häcken full! Men det är roligt att de tror på mig och låter mig ta ansvar :) Trots att det är MYCKET nytt, plus en massa att ta hand om från marknad som jag fortfarnade har hand om! Annars så ska jag hänga med Alfie, rida och förhoppningsvis åka till Liseberg :)
 
V.32
SEMESTER! Helt underbart med en hel vecka ledig <3 Som jag behöver och längtat efter det. Men tyvärr kan jag inte ligga på latsidan allt för mycket.. Jag ska plugga inför en tenta som släpar. Men det är helt okej - jag har haft några månader ifrån plugget så det känns ändå okej att få extra plugga lite :)
Annars så ska jag lägga allt fokus på hästen och stallet! Vi har inte så många veckor kvar tillsammans och då vill jag verkligen spendera så mycket tid som möjligt med honom <3
 
V.33
Då börjar jag min nya tjänst på ekonomi! Galet men ändå kul att ha ett jobb som jag betar av dagvis och sedan kan jag gå hem och inte ha en massa som släpar :) Utöver det så ska jag plugga, plugga och plugga!
Och gosa mule såklart <3
 
V.34
Då fortsätter jobbet men då lägger vi till en tenta och uppstart av en ny kurs :) Jag tror det kan vara affärsengelska vilket jag bävar för big time men jag får väl helt enkelt stå ut!..
 
V.35
Jag forsätter i mina ny gamla rutiner - jobba på ekonomi de dagar jag inte är i skolan, sedan är jag i växjö resten av veckorna och på helgerna är jag nog i Hishult! Detta är sista veckan jag och Haldor kamperar ihop för på lördagen kommer jag köra honom till Flyinge och hans nya hem i 8 månader <3 Kommer vara en känslomässig vecka.. 
 
 
Kram Kajsa