HÅKAN HELLSTRÖM

Vilken kväll! Vilken konsert ❤️ 


Jag brukar inte gå på konserter för jag tycker alltid att det inte alls håller samma standard som de inspelade låtarna! 

Men Håkan håller en helt annan standard, han låter bättre, ärligare och han tar en in under sina armar 😊 
Han får Ullevi på 60 000 pers att känna sig hemma, som om vi sitter i hans vardagsrum och pratar om livets stora frågor! 
Samtidigt som att han med bara ett par få ord får hela stadion att hoppa av glädje, sjunga med som om det inte fanns någon morgondag - ung som gammal! 

Det var så många gånger som jag blev rörd - hans ord, så mycket kärlek, stämningen, vädret ja allt var helt perfekt ❤️ 

Är så glad att jag kom dit, är så glad att jag fick uppleva detta och är så innerligt glad att Håkan finns, vad hade världen gjort utan honom? 

När klockan blev halv åtta slutade det regna och solen tittade fram - lagom till att Håkan kom ❤️ fint! 


Kram Kajsa