Balans

Jag känner att jag för varje dag som går mår bättre och bättre! 
Jag har liksom hittat ett lugn, den känslan är fortfarande vädligt liten och tittar fram bara ibland men den finns där :)
Kan det bero på att jag träffat Alfie?
Kan det bero på att jag börjar hitta en balans mellan jobb, skola och fritid?
Kan det bero på att jag omger mig med vänner som bara sprider positiv energi?
Kan det bero på att jag hittat det perfekta hemmet till Haldor för de kommande 8 månaderna?
 
Jag gissar på att det är en kombination av allt men det känns så bra att äntligen vara på rätt väg igen :)
 
Jag är inte ens i närheten av 2015 års dåliga år MEN det har varit alldeles för mycket med skola, jobb, häst och onödligt drama i vår vilket har gjort mig helt slut. Så det är då extra skönt att komma på rätt väg igen och hitta en balans <3 
 
 
Kram Kajsa