Underbar helg

Jag har verkligen njutit av min första semester helg! 

Först Malmö hos min moster och sen Hishult hos min fantastiska pojkvän ❤️
Bästa helgen på länge! 

I lördags var jag i stallet först men eftersom det spöregnade gav vi upp ridningen och jag bara fixade stallet.. 
Sen när jag kom till Alfie åt vi det bästa jag ätit på länge!! Bakpotatis med svampstuvning ❤️ 
Jag dog så gott det var! 

Det var så gott så vi igår gick ut i skogen och plockade mer svamp, jag som alltid hatat att gå runt i skogen och leta efter svamp men det var så mysigt! Solen sken, det var så tyst så man kunde höra sina egna andetag, Alf var där och Lus var hur lycklig som helst, lite ovan vid skogen så han höll sig nära men ändå 😊
Det var sååå mysigt! Åh det bästa är att vi hittade hur mycket svamp som helst på typ 1timma!! 
Så det blev repris på den bakade potatisen ❤️ 
Nu har tyvärr Alf börjat jobba så jag vaknade upp själv imorse så jag ska väl bege mig hemåt strax - till min häst! Som jag saknat honom 😊

Kram Kajsa