Kärlek vid första ögonkastet

-Jag har inte trott på sån skit innan, jag har tänkt i mitt stilla sinne att det är bullshit, att folk är svaga och inte haft koll på vad som är äkta känslor och vad som inte är det. Jag har tänkt att de har inbillat sig för att det låter bättre.
 
Men så lyssnade jag på Alex och Sigge igår och där sa Sigge nått i förbifarten om att han visste redan från första stund att han och Malin skulle spendera sitt liv ihop, de skulle få barn och gifta sig och bli gamla tillammans. 
 
Exakt så känns det med Alf - från första kyssen den där kvällen på trappan har jag förstått att det kommer bli vi. Helt och hållet sinnessjukt, men sant. 
Det är väl därför det har gått så fort och smärtfritt,vi har vetat båda två att vi kommer ha ett liv tillsammans och vi är fortfarande helt säkra på det. 
Vi pratar helt naturligt om att flytta ihop en dag, om våra framtida barn och vart vi ska resa trots att vi bara varit tillsammans  1,5månad. Men det känns så rätt - jag har nog aldrig varit så säker på en sak som nu. 
 
Sedan ska man självklart inte ropa hej ännu, trots att detta är det mest självklara i världen så måste man ju jobba på det, det kommer ju komma tillfällen som man vill flå honom levande och likadant åt andra hållet men så är det ju. Vi har ju haft förhållade innan och vet hur saker och ting går till så nu får vi helt enkelt göra bättre ifrån oss än förra gången så kommer det här bli hur bra som helst!
 
Från första stund har han tagit andan ur mig - det är väl kärlek vid första ögonkastet?
 
Fiiiiina blommor jag fick för några dagar sedan <3
 
Kram Kajsa