Guldkorn

Åh jag har verkligen kryddat till den här veckan med massa roliga saker! 
För det första så har ridningen gått så himla bra de senaste, Haldor är nöjd och jag lika så - längtar till stallet konstant <3 
 
Igår hade ju jag och Alfie picknick!
Idag ska jag, Nilla och Nellie gå ut och äta <3 Tror det blir pinchos eller Harrys - inte riktigt bestämt!
på torsdag ska jag ha en hemma dag -spendera massa timmar i stallet, gå och lägga mig tidigt och bara va :)
På fredag åker jag till världens bästa moster i Malmö för en tjejkväll! Vi ska dricka vin, prata skit och bara va <3
På lördagkväll ska jag till Alfie! 
På söndag är inte riktigt planen satt än men det blir ju stallet och umgås med A :) 
 
Sedan är det skönt att Lus funnit sig så bra hemma hos Alf, han var så ängslig i början men nu har han börjat slappna av <3