Dagens

Hej vänner, 
Har nu på förmiddagen varit uppe och hälsat på lilla farmor, har även varit och handlat till henne så nu är hon nöjd <3 
Annars idag så ska jag pilla med ett nytt litet projekt jag gått och klurat på ett tag innan jag åker upp till stallet! Jag ska äntligen böja hoppa Haldor igen, han har ju som ni säkert lagt märke till inte hoppats på ett tag men nu är det dags igen :) Han kommer ju nu det här året hoppas en gång i veckan och då är det både snällt mot Elvira och mot Haldor om han har fått hoppas lite innnan först så han är varm i kläderna!
 
Ikväll ska jag hem till Alfieboy, ska laga lite mat till honom och sedan blir det nog inte mycket mer än att umgås - saknar honom!
 
Men först ska jag överleva.. - önska oss lycka till
 
Här var lilla bebisen bara 6år <3
 
Kram Kajsa