Hööks vår/sommar

Ingen har väl missat att hööks äntigen släppt sin vår och sommar kollektion?!?
Det första jag gjorde i morse var att gosa ner mig i soffan med en filt och blädra igenom deras katalog.
Och vet ni vad - de imponerar varje gång! 
Katalogen blir verkligen bättre för varje gång och det är en fröjd att läsa :)
 
Men mer till innehållet då da - Jag älskar att de har gått lite mer åt det klassiska hållet med både JH collection och crew.  Jag som brukar hitta mer på hästdelen hittade faktiskt mer fint på ridkläderna som jag är väldigt sugen på.
På hästsidan har de som stor nyhet tagit in ett nytt märke som dominerar med sina färgsprakande färger. Fairfield heter den. 
Jag som kan tycka att lite färg är superkul men jag har lite svårt för ett helt sett i knallblått eller skrikrosa så på just hästsidan hittade jag inte jättemycket.
Men några schabrak hittade jag allt ;)
 
På hundsindan var det inte jättemycket nytt tyvärr, någon bädd och något nytt täcke men that´s it. lite tråkigt faktiskt.
 
Dessa var mina favoriter:
 
Jag är totalt kär i denna kappa med ursnyggt fall baktill. Den är vatten och vindtät och passar perfekt som vår jacka på träningen!!
 
Även denna jacka tycker jag är galet snygg, perfekt lite mer vardagsjacka. Även denna är vatten/vindtät 
 
 
En snygg stickad tröja kan man inte ha för många av! Enkel, stilren och ett perfekt basplagg. 
 
 
 
Även ett marinblått schabrak kan man inte ha för många av ;) Nä men tycker det är ett stilrent schabrak med en liten twist i form av kronan och de dubbla kantbanden. Inte för mycket - inte förlite.
 
 
Nu kommer vi till min favorit! Ett assnygg olivgrönt schabrak med tre kantband varav den i mitten är pärlor! 
Det är lite färg men ändå inte förmycket men kantbanden ger verkligen det en skjuts uppåt.
 
Lus behöver den här bädden! Nä men jag tycker inte de har haft någon snygg bädd på ett tag så detta var verkligen ett lyft. 
 
 
 
Kram Kajsa