Min guldklimp

Konstigt att tröttheten försvan när jag kom till stallet ;) 
Träningen idag gick super! 
Det var mycket detaljarbete i trav där jag egentligen bara ska lära mig att ha honom konstant mellan hand och skänkel. Även i tempoväxlingar.
Haldor dansade fram och matte kämpade för livet haha. Nä men det var en rolig och behaglig träning :) 
Något som var extra roligt var att jag fick beröm för hur hans kropp har blivit efter Camilla behandlingen. Han har förändrats en del både psykiskt och fysiskt :) 

En annan sak som var väldigt rolig var att jag red samtidigt som bästa Kim OCH Haldors förra ägare! Å båda tyckte att han såg väldigt fin ut :D Jag blev sååå glad!! 

Dock kom tröttheten tillbaks med världens smäll så nu går jag och lägger mig!... Är ledig imorgon så då ska jag passa på att sova ut :)

Mina favoriter <3

Världens finaste äpple till världens finaste häst 

Kram Kajsa