Lördagsprat från min säng

Ursäkta att jag har varit lite frånvarande den här veckan.. Men det är mycket som händer i mitt huvud just nu.

Tänkte iaf uppdatera er på hästsporten lite :) 
Vi börjar med Gisell! Hon har den här veckan växt otroligt mycket i mina ögon, att få någon annans åsikt och tips har gjort jättemycket för både mig och henne. Hon har gått från sista häst till första häst <3 Nu är vi igång!

Haldor är som han är, men igår travade jag lite mer ordentligt än vad jag gjort tidigare mer för att riktigt känna efter. Och inget kändes - pust! 
Nu ska jag bara boka in återbesöket :) 

Kalle jobbas på som vanligt men jag har ändrat upplägg lite, han ska nu få gå i skogen en hel del och även lägga fokus på hoppningen. Ett ordentligt dressyrpass ska han gå en gång i veckan! Vi har även bytt hö så förhoppningsvis ska han gå upp i vikt nu också! 



Kram Kajsa