Bland svullna ben och kyl-lera

Hejhej!
Jag var hemma vid 21.15 igår så jag tog min en macka sen somna jag som en stock. Var ute i lördes så sov inte många timmar innan det va söndag och skulle jobba på travet från 12-15 sen var jag i stallet från 16-21 så jag var heelt slut och tror jag somna innan jag träffa kudden. 
 
Men det jag skulle berätta var om Amber. Kände lite på hennes ben som jag gör varje dag och tyckte hon var lite tjock längst ner på hennes vänster fram. Men det är svårt att känna nu när hon har så jäklar mycket hår på benen men jag kylde det en stund och då kunde man även se att det va lite tjockt. Hon var varken varm eller halt men hon hade ett litet sår på det andra benet med så hon hade antagligen busat lite i hagen för så såg hon inte ut dagen innan. Hörde sedan att hästarna på lösdriften hade busat och dem går precis bredvid Ambers hage så hon har säkert inte varit långsam på att hänga med där så gott det gått. 
Men ut och skritta sedan skölja och kyl-lera på de så ska det nog bli bra efter ett par dagar. 
 
Nu ska jag och Stella ta oss en PW in till stan för att lämna tillbaka en film som skulle varit inne i söndes -.- Sen ska vi cykla till stallet minsan! Har man ingen häst att rida så får man göra annat! Scarlet har gått två dagar i rad och igår va hon så trött så jag inte ens vågade sitta på henne när vi skrittade hem efter lite backträning i skogen så idag får hon vila haha. Kanske ska ta lite lera på henne med- ja jag älskar kyl-lera ;) 
 
Men vi höres kanske ikväll! Allt är beroende på mitt internet.. 
 
Bilden är ifrån förra året bara någon dag innan jag fick hem Stella. Världens sötaste lilla krumelur!
 
Kram Kim
 
#1 - - Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot:

Men hjälp va söt Stella är