från Stallbuddys till BFF

Å igår hade jag och kimpan date!
Himla mysigt var det - vi tog en fika och sedan åkte vi och klappade lite på hennes pållar lite innan vi skilldes åt :)
En mysig söndag helt enkelt.
 
Kim och jag har känt varandra ett bra tag men eftersom vi är väldigt lika varandra har vi nog aldrig riktigt släpt in varandra i våra liv, så när jag har flyttat var det helt naturligt för oss att tappa kontakten - vi var ju bara stallbuddys.
Men så fort jag flyttar tillbaks igen har vi börjat umgås som aldrig förr - ridit nästan varje dag tillsammans och synkat våra hästars scheman så att vi kan ses varje dag. 
 
Men efter ett tag började jag inse att hon där rödtotten är inte så dum ändå så jag började nästla mig in i hennes liv, långsamt och säkert. 
Jag gjorde allt för att hon skulle stanna i mitt liv- jag till och med lånade ut min häst till henne i 2 hela månader. Allt för att hon skulle tycka om mig - jag klamrade mig minst sagt fast likt en blodigel!
 
Och på något sätt vande hon sig av att ha mig hängade där och vi började umgås som ett riktigt gammalt par!
Jag var överlycklig - det var jag och kimpis mot världen <3
 
Nä skämt å sido - nu kände jag att jag flummade iväg haha xD Men ni fattar grejen? :)
Det jag vill komma till under allt detta flummeri är att hon betyder väldigt mycket för mig, hon är mitt nyaste tillskott i min kompis familj :D och det är inte många som är där - det är inte många jag släpper in...
 
Jag litar fullt ut på min Kimpa och jag VET att hon finns där om jag skulle behöva en vän även fast jag vet att hon har minst lika upptaget liv som mig. 
Ja det är en sak som vi båda vet om varandra - vi båda kör 110% under vardagarna så under vissa perioder träffas vi väldigt sällan men vi båda vet om det och respeterar det fullt ut, och det spelar ingen roll om vi inte har sett varandra på ett tag för jag vet att jag alltid kan räkna henne som en av mina närmare vänner :) <3
 
(ja det är okej å gråta av kärlek Kim, jag vet att du gör det ;)
 
KOM PRECIS PÅ ATT VI INTE HAR NÅGON KOMPISBILD!!!! så det fick bli en sån här gos bild istället :)
 
 
Kram Kajsa