Gott nytt år!

Gott nytt år mina fin vänner! Första året jag får skriva det på denna blocken, roligt! Fler ska de bli också om jag får bestämma.
Om någon förra nyår hade sagt till mig att nästa år ska du ha sålt Amber, skickat hem Scarlet, köpt ny häst, skaffat dig en underbar pojkvän, börjat jobba på McD och ska flytta ihop med din bästa kompis så hade jag antagligen klappat till den på käften och sagt till att du får vakna från ditt dagdrömmande. 
2014 har utan tvekan varit ett bra år, det bästa på länge om jag får säga så trotts omständigheterna. Förra nyår firades med mina äldsta och närmsta vänner- kan ju inte bli dåligt! Bakis var vi alla dagen efter när vi hängde hos syskonen Palm och åt samt kollade film hela dagen.
Detta året blir lite annorlunda- jobb på donken på 12 slaget.. Någon nyårsmiddag hinner jag inte heller med eftersom jag börjar 19. Så det suger ju! Den enda delen jag kommer få ha med mina närsta är att köra fyllona hem när jag slutar 04 inatt. Hate you all!! ;)
 
Tänk jag ska ha en liten samanfattning av året i ett inlägg senare idag eller imorgon men kom sedan på att jag typ precis gjort det, haha? Kan inte säga att det hänt så överdrivet mycket mer än de jag redan nämnt förutom att jag lyckats få tillbaka Jessika till Sverige och nu får jag henne att skriva på ett hyreskontrakt för att garantera att hon inte flyr igen :D Däremot förlorade jag min Matilda istället.. Som nu för tiden bor i Barcelona men är hemma på semester nu! 
 
Men nu får jag bege mig till stallet för att ha nyårsfirande med Minna och sadelprovning! 
 
Om vi inte höres så får ni ha ett superbra nyår!
Massa Kramar /Kim