What a day!

Jobbet gick i ett åh jag fick k gjort nästan allt på min alldeles för långa lista 😊 så jag är mer än nöjd! 


Väl i stallet fick Haldor sig en genomkörare på gräset, han har ju vilat i två dagar plus att det var riktigt varmt ute så han var både seg och lång. Ingen bra kombination.. 
Men med lite tålamod och fokus på att få honom fin i skritten innan jag ens tänkte på något annat så löste det sig 😊
Haldor blev riktigt fin i traven, skänkelvikningarna var bättre än på länge, halterna satt som en smäck och även formen ❤ så roligt! Galoppen var helt okej och blev bättre i slutet, jag vill ju få ihop honom mer men eftersom varken han eller jag har styrkan så får jag vara nöjd! Han kommer ihop sig så gott det går och han kämpar på och mer kan jag inte begära 😊

Den här fisen idag på lunchrasten ❤ underbara hund som avslutades dagen med att rymma till kyrkogården... 


Kram Kajsa