Vykort

Efter att jag kommit hem från Hishult, flera timmar försent så gav sig jag och Haldor ut på en kvällstur i skogen 😊

Helt magiskt var det! Fåglarna kvittrade, de var helt vindstilla, solen var långsamt påväg ner och rådjuren betade på ängarna ❤ Det var så fint att det gjorde ont! Ingen bild i världen skulle kunna fånga känslan så jag struntade helt i att ens försöka! 

Själva passet var riktigt dåligt, hela ridturen började nämligen med att Haldor blev rädd för ett vattenkar och kastade sig ut på andra sidan men såg då inte att att det har ett staket med ståltråd... Så vi fick med oss hela den och hamnade ute i en torrlagd tjärn!

Som tur var hände det inget med Haldor förutom att han var något skärrad.. Och det höll i sig heeeela passet, han var rädd för allt och tittade på allt så ett skönt avslappnat pass i skogen blev det inte riktigt.. Men jag klagar inte! Det var mysigt ändå 😊

Det är såhär det ska se ut!! 

Min nya fina bil har godkänt testet av att köra släp ❤ 
Det gick super och den är sååå fin 😊

Kram Kajsa