Nystart

Hej alla som trots noll uppdatering gått in här varje dag och tagit en titt! 
Superglad för det ska ni veta.
 
Anledningen till mitt lilla avbrott har varit att jag har haft alldeles för mycket att göra - jobbet, skolan, hästen, kompisarna och sen slänger vi in en födelsedag och en weekand till Stockholm också! 
Så jag har tagit den här tiden till att klura lite vad jag vill göra med bloggen, bloggen startade jag och Kim upp tillsammans, därav namnet. 
Men nu när hon hoppat av och vi inte har någon kontakt alls så har det känts lite konstigt att ha kvar den. Team GW står ju egentligen för Team Greko Wallerman (våra efternamn). 
Så jag hade tänkte starta en ny, men så av en anledning hamnade jag i vår bildbank, hundratals bilder från 3år tillbaks. Det är ju minnen, minnen av min men även Kims tid - och det vill jag för allt i världen inte bli av med!! 
 
Så vi kör på med Team GW, kanske i framtiden att jag byter namn men bloggen består. 
Nu kör vi! Denna blogg ska sprudla med känslor, tips, problem och av livet.
 
Nu är headern bytt till någt mer stilrent! Fin va?
 
Kram