Min födelsedag

Jag hade en riktigt mysig födelsedag! Det var ju kristi himmelsfärd så jag var ledig och solen sken.
Familjen skulle ju till Stockholm dagen efter och Emma skulle ta hand om Haldor medan jag var borta så jag åkte ner och lämnade honom hos Emma redan torsdag förmiddag. 
Vi red ut en långrunda i Hishult skogarna innan Haldor släpptes ut på hans semesterbete, det var så underbart att se hans glädje över större hagar och gräs men även att han helt kände igen sitt gamla stall och skogen!
 
Efter det blev det födelsedagsfika med Emmas familj innan jag och Lus åkte hem igen. 
Väl hemma blev det middag med min favoriträtt och tårta, jag har världens bästa familj och vänner.
 
På kvällen gick jag och Max en långrunda i solnedgången, satte oss på en stock med lite färdkost och bara njöt över att sommaren äntligen är här!
 
 
 
 
 
Kram