En stor portion kärlek

En våg av tacksamhet sköjlde över mig igår!
Tänk vilka människor jag har i mitt liv - de pushar och coachar mig till nya höjder! Å det är viktigt speciellt nu, när mitt liv går i 180 utan stopp.
Jag har ett halvtidsjobb som är mer än det egentligen, och det är okej för det är så nedrans roligt och utmanande! Sedan har jag skolan, fem veckor av intensivt plugg kvar plus att jag har en omtenta att göra i sommar så där kan man inte slappna av en sekund. Hästen som är i en otrolig utvecklingskurva förtillfället och är riktigt tillfreds vilket jag verkligen inte vill gå miste om! Lus the one and only kräver kärlek och sen har vi ju min fantastiska familj och alla vänner <3 
Ibland måste man stanna upp och bara uppskatta allt!
Även ifall allt känns piss ibland och man är trött på sig själv så ska man banne mig stanna upp och bara inse vilket galet bra liv man egentligen lever <3
 
Jag började rapa upp alla namn om betyder mycket för mig men jag insåg att för er om inte känner dom är det inte så lätt att relatera men en sak är säker och det är att jag har många som bryr sig, på riktigt! 
Även ifall jag inte hinner träffa alla så mycket som jag vill så finns dom där för mig och de är guld värt <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kram Kajsa