Världens bästa vän

Tänkte göra shout out för min fina vän Emma! 

Från första början har vi sagt att vi är så otroligt lika bara det att hon är 7 år äldre vilket resulterar i 7 år visare, så hon ligger alltid lite för mig 😊 
Jag ser så upp till henne! 
Hon är så engagerad i allt hon gör och trots att hon behöver fler timmar på dygnet så lyckas hon lösa det på något magiskt sätt! 
Hon är så duktig på sitt jobb och lägger verkligen ner sin själ i det och det gör mig så ledsen att inte alla förstår hur mycket hon gör. 
Hon har världens finaste familj som alltid välkomnar med öppna armar! 
Och även om livet ibland är kaos så bara plöjer hon på 😊
Hon tar sig igenom det och visar att allt är möjligt bara man kämpar lite! 

Nu blev detta ett otroligt flummigt inlägg, vilket inte var meningen men det som jag ville få fram var att Emma är en sån person som jag vill vara när jag blir stor ❤ min favorit person!

Hon åkte 40 minuter för att titta när jag tränade!! ❤❤❤


Kram Kajsa