Sommarfrisyr

Idag har det regnat, ja i princip hela dagen!

Trodde aldrig jag skulle säga det här men gud så skönt det har varit 😊
Alla går ju runt och nojar lite över att vattennivån är så låg dessutom så behöver alla växter allt vatten de kan få så detta var minst sagt välbehövligt! 

Så idag fick det bli en klippning istället för ett ridpass 😊 Haldor har ju satt vinterpäls oxh svettas som en gris så fort jag börjar rida.. Egentligen ska man ju vänta ut det men nu fick jag panik och struntade i alla regler! 
Dessutom fick jag ju inviga min nya klippmaskin ❤
Haldor skötte sig galant och klippmaskinen lika så, supernöjd! Han skötte sig pass bra att vi kunde klippa halva huvudet utan något hjälpmedel, andra halvan fick vi tyvärr bremsa men då skötte han sig super ❤

Så skönt att få det gjort, nu är han super läcker och jag tror det var skönt för honom! 

Både Hugo och Clara hjälpte mig med huvudet! Världens bästa ❤


Kram Kajsa