Skör tråd

Idag har det varit en riktigt hederlig pluggdag! Jag har kämpat sida ut och sida in och när jag äääntligen var klar för dagen, stänger ned datorn sådär belåtet som bara en som pluggat klart efter sisådär 6 timmar kan känna. 

Så plingar det till i mobilen, då har jag fått ett mail från min lärare att inlämningsuppgiften jag lämnade in på förmiddagen var helt fel. Jag har alltså fått ALLT om bakfoten! 
Ja jag bröt ihop..
Men så åkte jag till stallet och som ett trollslag som mådde jag mycket bättre 😊 
Både Haldor och jag fick jobba ordentligt idag, vi red hårt och länge och efter en stund blev han riktigt fin! Jag har ju fått skäll för att jag där och då brukar sluta, men inte längre! Nu körde vi på en stund till och det är ju då som han sätter muskler och faktiskt utvecklas 😊
Otroligt roligt pass ❤

Sedan avslutas allt med att jag får en stor träskiva på axeln så det blev ett stort sår.. Och jag som ska ha tunna axelband på bröllopet! 
Jaja kunde varit värre 😊

Nu väntas pizza innan jag sätter mig med plugget igen någon timma! Jag bara måste klara det här. 

Kram Kajsa