New in

Trots att jag nu var i Stockholm där det finns hundratals butiker som inte finns i Halmstad så köpte jag bara saker från kedjorna.. 
Så tråkigt men eftersom jag aldrig går i butiker i vanliga fall så har jag inte sett dessa plagg innan så jag var lika glad ändå! 
 
Jag köpte en sval skjorta med trekvartsarmar, lite oversize, stora blå/vita räder! Superskön och riktigt snygg att ha nu när det är lite varmare på kontoret!
Från Veromoda
 
 
 
 
Sedan köpte jag en svinsnygg off shoulder topp från Lindex, även den i vit/blå randigt men väldigt tunna ränder! Otroligt snygg att ha instoppad i ett par tajta jeans! Älskar den.
 
 
Sist men inte minst köpte jag ett par riktigt snygga men också otroligt sköna solbrillor, från KappAhl. De är myket mörkare än på bilden och man ser knappt leopardmönstret vilket jag tycker är snyggt!!
Kram