Magiskt avslut

Jag har gått som en zombie hela dagen tycker jag - sov dåligt inatt plus att jag gått in i jävulsveckan idag så all ork har gått åt till att överleva.. 

Men jobbet har trots det rullat på riktigt bra 😊

Väl hemma blev det grillat tillsammans med familjen innan jag åkte upp till stallet! 
Haldor var på riktigt bra humör vilket verkligen smittade av sig ❤

Inte nog med det så satt ridningen som en smäck! Vi riktigt dansade fram och allt var lekande lätt, Haldor var på hugget och lyssnade direkt på mina hjälper så jag fick till å med slänga spöet! 
Och pricken över iet var när jag skrittade av efter ett kanonpass, hundarna lekte förfullt på gräsbanan, fåglarna kvittrade, det var helt vindstilla och solen gick ner ❤ helt och hållet magiskt! 

Haldor får som vanligt gå ut i gräshagen på kvällskvisten och så hämtar jag in honom när stallet är klart ❤


Kram Kajsa