Magisk kväll

Vilket avslut på en minst sagt hektisk vecka! 

Efter Växjö hade jag och mamma mysmiddag med sushi och jordgubbar å glass ❤ 
När maten hunnit smälta lite åkte jag och Lus bort till stallet för en helkväll där!
Lus och Billy hade nog saknat varandra för de lekte konstant från 20 - 22 😊 gullhundar! 

Haldor var otroligt fin idag, Clara hade gjort ett riktigt bra jobb igår med ridningen! Han hade med sig bakbenen och kunde korta sig fint 😊 Red ett lite kortare pass idag för vi ska nämligen träna för Frida imorgon och jag vill inte ha en trött häst där! 

Efter ridningen släppte jag ut honom i gräshagen så han fick gå där och beta medan jag fixade stallet men även mockade ur hans andra hage. Så skönt å få det gjort! 

Sedan blev jag inbjuden på lite nyfångad lax som hade blivit grillad, nypotatis och en riktigt god kall sås ❤ 

Underbar kväll helt enkelt!

Kram Kajsa