Galen sommar

Hela min vår har verkligen rusat förbi i en fart som jag inte orkar hålla så länge till! 
Nästa vecka på söndag kan jag pusta ut för då har jag både skrivit tenta och varit toastmadame på Annie och Kajans bröllop :) 
Men vet ni vad det värsta är, jag ska jobba heeela sommaren - 7,30 - 16,30. Vilket resulterar i att jag har enbart helgerna att ta det lugnt på och ladda betterierna förhoppningsvis på stranden. MEN då har jag nu gått och planerat in en massa saker varje helg hela sommaren igenom. 
Jag kommer inte överleva, så enkelt är det. Även om det är roliga saker, även om jobbet är det roligaste jobbet jag kan få och även om jag bestämt detta själv så har jag på känn att jag kommer rasa som ett korthus. 
 
Så på tio hela veckor är det EN helg som jag inte planerat in något på! Förstår ni så galet detta är.. 
 
v.23: råplugga inför tentan! Tävla, åka till väla med Max
v.24: tenta, BRÖLLOP.
v.25: Midsommar, förhoppningsvis tävling
v.26: åka till Matilda i Helsingborg
v.27: Falsterbo, förhoppningsvis tävling
v.28: Falsterbo
v.29: Mathilda (min roomie) kommer ner till Halmstad
v.30: Ska på Håkan Hellström 
v.31: inget inplanerat
v.32: Ska till Kalmar med Mathilda (min roomie)
 
Men jag ska försöka ta någon day off lite då och då för hälsans skull :)
 
 
Kram Kajsa