Checkar ut

Så himla skönt att vi blev nästintill klara med grupparbetet idag! Så imorgon blir det bara lite småpill och jag kan fokusera på det individuella 😊

Sakta sakta faller bitarna på plats! 

Kände i skolan att jag började få lite huvudvärk och när jag kom hem bröt den ut totalt! Var helt däckad, sov som en stock och fick trycka i mig två piller för att få stopp på det... Hemskt det där! 

Efter att det lugnat sig gick jag iaf en långrunda med hundarna mellan skurarna 😊 
Sedan fortsatte myset med thaimat och chips med Matilda!
Vi har alltid en mysdag där vi unnar oss det vi är sugna på! Livet går i ett och ibland måste man bara stanna upp och unna sig lite chips ❤ 

Haldor trotsade skitvädret i förmiddags och var ute i sin nya gräshage! Han hade ju självklart regntäcke med hals så han inte förfrös 😊 
På eftermiddagen fick han stå inne och mumsa hö, och ikväll blev han riden av Clara - har inte hunnit prata med henne men det tar vi imorgon! Päronen var uppe också åh fixade stallet ❤

Kram Kajsa