När rutinerna fallerar

Jag är så in i bomben lyckligt lottad! Jag har träffat någon som älskar mig och som gör allt för att få mig att må bra ❤️

Han är allt och lite till och det finns ingen som är så fin som han! 

Men har man varit singel i 2år så är man rätt självständig, jag har mina rutiner och vet precis vad jag behöver! Jag har inte haft någon annan att ta hänsyn till så alla mina beslut har varit helt själviska, såklart 😊

Tills nu. 

Nu har hela min värld vänts upp och ner! Jag ska inte bara ta hänsyn till mig själv och mina djur utan nu har jag en till människa som jag vill träffa alla sekunder på dygnet! Bästa känslan, men urjobbigt. 
Jag tycker inte om när rutinerna som jag så noga byggt upp bara fallerar, han bor ju självklart inte granne med mig utan han bor 6 mil i fel riktning vilket gör allt ännu lite mer komplicerat!
Jag och även han måste nu lära om, detta kommer nog ta lite tid men jag känner att han är mer än värd det ❤️

Kram Kajsa