När blev min häst så mogen?

När Clara och Hugo skulle för två dagar sedan hämta hem sin unghäst från betet var det många som var nervösa.. 

Hitachi hade nämligen panikat 2.0 när de skulle lasta ur honom några veckor tidigare så risken var ju stor att han skulle vara skärrad även denna gång. 
Så vem fick då kliva in och agera storebror och ta bebisen under sina vingar? 
Jo världens bästa Haldor såklart ❤️
Han fick alltså följa med och hämta hem bebis i tisdags vilket hade gått super! Haldor hade varit lugn och Hitachi lika så 😊
Idag skulle bebis till slöinge för en check up och då fick Haldor ännu en gång agera resesällskap! 
Jag är så stolt över min älskade häst att jag smäller av -  han är nu den erfarne, den världsvane och läromästaren! Jag tycker det var igår som han var bebisen, som blev helt uppjagad och även helt slut efter en tur med släpet. Som var en lite för stor häst i en gigantisk värld! 
Och nu står jag här och lånar ut min häst för att han är den snällaste och tryggaste 😊
När hände detta?! 
Tiden går fort. 

Kram Kajsa