Mycket känslor

Gårdagens tema var känslor, väldigt blandade sådana.. 

När man är lite halvt ut bränd som jag är just nu men på bättringsvägen räcker de vardagliga känslorna till men så fort det händer något så blir jag helt slut i huvudet! 
Jag fick så mycket ros igår att jag höll på att smälla av ❤️ men jag fick även ett par härliga käftsmällar.. 

På jobbet fick jag en ordentlig utskällning, ni vet en sån så spottet flyger - helt obefogad! (fick en ursäkt sen, men ändå) 
Sen fick jag höra att min nyfunna vän blivit lurad på pengar vilket är så himla hemskt och otroligt lågt!! 
Sen kryddar vi på allt med att Jessica öser beröm över mig så jag nästan dör ❤️

På kvällen ringde Nellie och ville ha med mig på tjejkväll så som idag vilket jag blev överlycklig över, att de tänkte på lilla mig 😊
Sen sa de i stallet att de såg mig som en i familjen - är inte det de finaste man kan höra från en annan familj?! 

Och sist men inte minst så fick jag reda på att en väldigt nära till mig vänt mig ryggen och gått åt andra hållet.. 

Ja men ni förstår ju!! Jag är fortfarande helt slut efter gårdagen.. Helt galet! 

Kram Kajsa