Lördagsmorgon

Gud vad jag har sovit inatt! 

Jag älskar Alfie och allt men det finns ju inget bättre än att sova själv i sin egen säng i sitt eget rum med sin egna lilla snarkande Lus ❤️
En ensam natt lite då och då uppskattas verkligen! 

Gårkvällen spenderades ju med bästa Dessan och det bästa med henne är att 1. Hon lagar mat till mig! 2. Vi har alltid så mycket att prata om så det är det enda vi gör 😊 3. Vi blir trötta samtidigt så vi avslutar nästan alltid våra dejter vid halv elva!! Gamla tanter jag vet men ändå skönt att det är så okomplicerat med oss! 

Så trots att jag var där blev det inte så sent 😊 väldigt bra med tanke på att idag är det Håkan Hellström dax!! Som jag längtat. 

Nu ska jag alldeles strax hoppa ur sängen, äta frukost och sen pussa på den här mulen ❤️


Kram Kajsa