Haldor ska lämna mig

Det är med en stor klump i magen som jag nu skriver det här! 

Haldor ska flytta ifrån mig i 10 hela månader... 

Jag kommer ha ett otroligt hektiskt år med praktik i Nyköping, jobb och mycket skola! Haldor är nu 10år och är minst sagt redo att utvecklas, att han ska bli sidosatt i ett helt år för att jag måste prioritera skolan känns helt fel. Det sista jag vill är att han ska stå i en box och tappa muskler.. Det har vi gjort tillräckligt! 
Nä han förtjänar att vara någons prio 1 ❤️

Jag har ett tag letat efter någon som vill ha honom det här året men jag är otroligt kräsen! Ska det va så ska det vara ordentligt. Jag vill ju att han ska komma till någon som kan utvecklas honom, träna och tävla. Ge honom oändligt mycket kärlek och vara noga med allt runt om kring honom! 
Det är ju som att hitta en nål i en myrstack.. Men jag har hittat henne 😊
Elvira heter hon och hon kommer gå sista året på flyinge, så hon kommer alltså ha med honom i programmet! 
Han kommer stå i ett stall utanför där de har stora hagar, skog runt husknuten och ridhus så han kommer vara i himmelriket ❤️ 
Han kommer ridas för tränare tre gånger i veckan varav en gång är en hopplektion!
Helt galet perfekt! 
Även om det gör lite ont i mitt mamma hjärta.. 
Men jag lämnar ju inte bort honom för att bli av med honom utan för att jag MÅSTE omprioritera lite det här året. Det viktigaste för mig är att han mår bra och det är jag helt övertygad om att han kommer göra hos Elvira 😊
Men flytten går ju inte fören första september så vi har en stund kvar, han och jag ❤️

Kram Kajsa