Fika paus

Idag efter jobbet har det inte gått många knop! 

Var ovanligt trött när jag kom hem så efter middagen fick det bli en liten sovstund innan stallet 😊
Väl i stallet var varken jag eller Haldor så värst sugna på att kriga runt i en lerig padock så vi gick en promenad istället - med fika pauser i form av gräs! 
Kan säga er att min häst var väldigt nöjd med upplägget ❤️

Trots att jag inte red var jag i stallet lika länge som vanligt, var riktigt skönt att ta sig tiden att locka ordentligt, prata en sväng med Hugo och inte stressa vidare 😊 
Måste försöka ta mig tiden i stallet till att bara koppla av och vara! 

Såhär på kvällskvisten brukar Uppie bli lite kvällsgosig så hon står alltid och slickar, smågnager eller pillar i Haldors svans ❤️

Och han låter henne hållas, tror han tycker det är mysigt!! 

Kram Kajsa