Falsterbo 2017

Som jag nog nämnt tidigare så ska jag till Falsterbo med jobbet, både HANSBO SPORT och Eclipse Biofarmab som är våra varumärken ska ha monter där :)
Jag har fått som ansvar att ha koll på dela denna karusell och se till så att montern blir som vi tänkt med produkter och inredning! Så jag kommer vara där nere nästan hela veckan. 
 
Vi åker dit och bygger nästa torsdag åh fredag och sen öppnar ju mässan lördag, så jag är där och jobbar lördag till onsdag och sedan kommer jag vara där lördag och söndag helgen därpå! 
 
På söndagen är jag dock bara där för nöjets skull, ja jag lär väl få hoppa in och jobba lite men planen är att bara strosa rundor med Clara och Hugo - titta GP och bara njuta av Sveriges hästfest :)
 
Ska dock bli skönt när det här är över för gud vad mycket tid och planering detta är..
 
Har faktiskt inga planer på att köpa något heller, eller jo som alltid behöver vi boots i mängder. Så det lär bli några hagboots och sedan självklart ett par fluffisar från mustang som är min favorit! Kanske jag kommer hem med något spontanköp också men jag har ingen lista :) 
 
Ska ni dit i år? 
 
Förra året var Lus med <3 
 
Kram Kajsa