En oklar framtid

Så sjukt att en människa kan ändras så mycket på så kort tid!
Jag pratar om mig själv så ingen där ute blir kränkt..
 
I våras var jag the strong independent women som såg en framtid i en stor luftig lägenhet i en storstad, där jag reste mycket med jobbet, hade lus som knähund och hästen stod på ett fullservice stall! 
Jag var singel och älskade det, gick på fikadejter med vänner, drack vin på kvällarna på en av de många uteserveringarna, gick på yogaklasser på kvällarna. För mig var detta drömlivet!
 
Tills en dum bonnapåg kom in i mitt liv och vände det helt upp och ner!
Det enda jag längtar efter nu är att få bo med honom, skaffa mig ett liv med honom - den enda framtid jag ser är med honom <3
 
Fint men ändå läskigt. 
 
Hur drömmig han än må vara måste jag sätta mig ner i vår och gå igenom vad i min framtid jag är villig att tumma på och vad jag inte vill. Jag tänker faktiskt inte släppa allt för honom och jag hoppas han tänker samma sak! Vi får helt enkelt kompromissa ihop en framtid för en framtid är det vi ska ha! 
 
 
Kram Kajsa