En kväll i stallet

God morgon! 
Förlåt för utebilvien uppdatering igår men jag var så nedrans trött när jag kom hem från stallet så somnade på direkten :)
 
Haldor och jag hade det så mysigt igår! Solen sken över gräsbanan och det luktade varm sommarkväll när vi gav oss ut på vårt pass <3
Medan vi red gick solen sakta ner och hundarna fick mer och mer energi till lek så de for runt banan som två raketer! Ändå roligt att de är så bra kompisar, de är alltid tillsammans de där två!
 
Själva passet var helt okej, Haldor är så himla fin så det är inte han det är fel på utan min ork.. 
Haldor gör sitt allra bästa och känns alltid mjuk och fin men jag orkar helt enkelt inte! Så det blev ett rätt kort pass men som sagt han är så fin från början till slut så vi går ju inte bakåt i utvecklingen, men efter ett sånt kort pass går vi ju inte heller framåt.. Vi håller oss stadigt på samma nivå <3 
 
Min fina fina häst 
 
Kram Kajsa