Drömstallet

En långsiktigt mål som jag konstant strävar efter är att någon gång ha råd till att inackordera Haldor i mitt drömstall!
Har aldrig sett det, vet inte vart det ligger - vet inte ens om det existerar MEN jag vet precis hur jag vill ha det :)
 
Stallet
- Ska vara högt i tak, stora boxar, stora öppningsbara fönster, trevliga boxgrannar, lugnt och städat!
 
Ridmöjligheter
- Jag vill ha stort ridhus med bra underlag, stor ridbana med bra underlag, mycket och fina skogsvägar - helst så man kan välja om man vill rida i backar eller inte, drömmen vore ju att ha en slinga runt hagarna så man kan rida fram och av där :)
 
Hagar
- Jag skulle vilja ha en stor gräshage med jämt underlag där han kan gå själv men där han kan ha bra haggrannar så han får lite sällskap. Här vill jag att han ska gå så mycket som bara är möjligt men när vi kommer in de de blöta och kalla månaderna såå..
- Skulle jag vilja ha en lite mindre sandhage med bra dränering så det aldrig blir lerigt, i den hagen skulle det även finnas ett hus att gå in i med uppbinning för hönät. Så han alltid kan vara ute men inte regna/blåsa eller frysa bort :)
 
Övrigt
Jag skulle vilja ha så mycket service som möjligt så jag enbart kan fokusera på det roliga som att ta hand om min häst! Så alla in och utsläpp skulle inkluderas, men även av och på täckning, sätta på/ta av boots och benskydd, hänga upp hönät ute, fodra alla mål och släppa ut/ta in honom ur skrittmaskinen. 
För ja, jag skulle verkligen vilja ha en stor skrittmaskin.
Sedan självklart så vill jag ha bra spolspilta, tvättmaskin, torkrum osv osv osv.
 
Tror ni ett sånt här drömstall finns? 
 
 
Kram Kajsa