To die for

God morgon (!) kan man säga så vid elva? 

Jag är så satans trött, vet inte vad som är fel.. Sov 11 timmar i natt och jag vaknar upp och är galet trött i kroppen. Hoppas till gud att jag inte blir sjuk!! 
Har verkligen inte tid för det.

Jaja idag ska jag till stan en sväng - hämta hem mina stövlar som ska vara klara :) perfekt tajming då jag ska rida Larry åt Clara idag också! 
Sedan ska jag väl gå en sväng inom aim'n å ta en titt på lite träningskläder ;) 


Är såå glad för EN sak just å det är att jag har hittat den perfekta snowboardjackan! Jag dööööör så fin <3 
Har lagt undan den i Växjö så på torsdag får den följa med mig hem! Hoppas nu att storleken är bra... Det fanns EN kvar i storlek S så det är bara å hoppas att den inte är liten i storlekarna. 

Tänk denna jacka, vita byxor, mörk hjälm å svarta googles! Min bräda är rätt vit också med lite mördardjur på så tror det kommer bli fett! 



Kram Kajsa