Över förväntan

Har precis slagit mig ner på Alfs balkong i väntan på att maten ska bli klar 😊

Hoppningen gick verkligen över förväntan idag - alltså med ett stort fett utropstecken!! 

Trodde han skulle se spöken i allt och flyga rundor men icke - han skötte sig galant med helt rätt inställning. 
Det var mest jag som var ringrostig med avstånd och hur jag skulle rida.. 

Haldor hoppade allt jag styrde på trots att vi ibland kom lite nära med spetsade öron och avspända språng ❤️

Hugo gjorde det lätt för oss vilket var skönt och vi avslutade med lite självförtroende hoppning - fyra galoppbommar till ett räcke som tillslut blev hela 1.45!! 
Japp helt galet men Haldor bara hoppade över som om det vore 1m och det gjorde så jag inte höll på att dö av nervositet 😊

Efter passet fick han ett bad med linimentschampo, back on track täcket på och kyllera på benen ❤️


Hoppas han mår ok imorgon! 

Kram Kajsa