Marknadskoordinator

Idag är sista dagen som jag jobbar som marknadskoordinator här på Willab!
 
Känns åh ena sidan hur skönt som helst - jag har ju haft ett heltidsjobb på en halvtidstjänst.. 
I våras pluggade jag ju samtidigt och nu i sommar har jag ju jobbat på både ekonomi och innesälj samtidigt som jag har haft alla mina grejer på marknad..
Det är ju därför jag har mått som jag har mått! Så det ska bli så skönt att gå viadre, slippa stressa ihjäl mig :)
 
Men åh andra sidan så har det här jobbet varit hur kul som helst, jag älskar ju det här - designa annonser, fixa och piffa hemsidan, göra månadens erbjudande och klipp och även hålla i trådarna för FB och instagramsidorna. 
Ur roligt har det varit och det kommer känns otroligt tomt och grått när jag inte får jobba med det här mer. Jag brinner ju för hästar och få jobba med att designa hästannonser om produkter som jag kan stå bakom är ju helt perfekt :)
 
Men Willab slipper inte mig, jag ska v.33 börja jobba på ekonomi! 
Jag har ju hoppat in några veckor lite då och då och hjälp dom men jag har ju inte haft någon tjänst där fören nu då :)
 
Ska bli åh ena sidan hur skönt som helst!! Jag kommer ha mina grjejer som måste bli fixat på en dag och sen är jag klar - jag kommer gå hem varje dag och vara klar. Jag kommer inte kunna ha något som släpar eller något stort projekt som tar upp all min tankeverksamhet! Ska bli så skönt :)
 
men åh andra sidan är jag lite orolig för om jag ska klara av det! Jag har ju ingen ekonomi utbildning, och jag har nu ingen att luta mig mot.. Så jag känner att det kommer nog bli några dagar av panik innan allt sitter! 
 
Men men, nu vänter jag blad - mot nya erfraenheter! 
Tack marknad för den här tiden <3
 
 
 
 
 
 
Kram Kajsa