Lyxkväll

Vilken lyxkväll jag hade igår :)
Efter jobbet åkte jag ner till stan och mötte upp Nellie för middag!! 
Vi satt på uteserveringen på Harrys och bara pratade och åt gott, jag åt ryggbiffen som alltid är god där.
Så mysigt att bara lyxa till det lite såhär en vardag :)
 
Sedan åkte jag till stallet för att avsluta kvällen där! Haldor var superfin även igår :)
Han är så stadig i sin form nu vilket gör att jag kan fokusera på att förfina mina hjälper, och min sits vilket i sin tur resulterar i att Haldor blir finare och bättre - det blir en god spiral!!
 
Så först ryggbiff med bästa vännen och sen avslutade jag min kväll med att rida i solnedgången <3 
Förstår ni vilken lyxkväll jag hade?!
 
Men jag hade alldeles för bra för att komma ihåg och ta bilder... Så jag repostar min favoritbild från en riktigt grym kväll förra sommaren <3
 
Kram Kajsa