Hyllning

Här kommer en hyllning! 
En hyllning till en person som gör allt och lite till.
Jag pratar ju såklart om min superkompis Emma <3 
 
Hon är världsbäst på sitt jobb, gör allt för sina kunder och är inte sen med att hjälpa alla inne på kontoret trots att timmarna inte räcker till! Jag ska säga er att har man en sån anställd kan man skratta sig lycklig för hon är ta mig f*n en super women!
 
Sedan har hon två underbara busungar till barn som hon och hennes man uppfostrar för fullt till att bli två bra medmänniskor, här är inget krusande utan här beter man sig så som man ska! 
 
Inte nog med det så har de ett hus och en fin trädgård - höns, katter och hundar som alla får sin beskärda del av kärlek och omtanke <3 
 
Sist men inte minst så har hon Mange - the one and only! Världens bästa häst som lever lyxliv i en stor gräshage på gården jämte Emmas hus :)
 
INTE NOG MED DET så går människan och tränar också så nu är hon inte bara duktig på att vara världsbäst utan hon är snygg också, riktigt snygg!
Och jag står bara jämte och gapar
 
Jag är så otroligt imponerad och stolt över min vän som trotsar alla samhällets normer och bara kör!! Allt går om man bara vill, sen att hon inte sitter och slökollar tv hela kvällen igenom utan att hon är i stallet och gör det hon älskar. 
 
Jag önskar av hela mitt hjärta att jag blir som henne! Viljestark, envis, vet vad jag vill och jobbar för det! 
 
Emma och Mange på en tävling i våras <3 
 
Kram Kajsa