Grattis på födelsedagen Minna

En ledig dag. Jobbkompisarna ställde upp så jag blev ledig idag Cassie har även ringt och kollat så jag är okej med mina pass några dagar fram, så glad över folk som bryr sig <3 Men hur som helst en ledig dag med lugn och ro, häst och tacos ikväll var exakt vad jag behövde. Har inte gjort något jobbigt alls och nu ska jag åka till stallet för att fira Minnas födelsedag och möta upp veterinär som ska vaccinera henne :) Minna ska få gå lång och låg på linan idag. Kollade hennes pass igårkväll eftersom det skulle med till vaccinationen och såg att hon hade födelsedag just idag så jag har köpt med mig morötter och ska bara dit och mysa med henne idag, uppmärksamhet är verkligen livet för den hästen :)
 
Hoppas ni varit nöjd med ditt åttonde levandsår som du har spenderat i mina ägor! Allt för din lycka <3
Kram Kim