Svansen en månad senaste

Den 4 juni tvättade jag Haldor svans med jodopax. Lite riskabelt men sååååååå värt det! 
- För jag har inte tvättat hans svans sedan dess.
(har skrivit ett helt inlägg om tvätten sök bara på svanstvätt så hittar ni den!) 

Jag trodde ju att jodopaxen skulle avfetta hela svansen så smutsen skulle dra sig dit men det visade sig att de var tvärt om :) 

Haldor är ju väldigt skitig av sig så vanligtvis har jag behövt tvätta den MINST en gång i veckan, men har jag velat ha den fräsch och fin så har den fått bada två ibland tre gånger i veckan..
Förstår ni vilket uppköp att inte behöva tvätta den på en månad!! 
Inte nog med att man sparar på schampo så sparar man en massa tid också :) 

Jag har liksom inte ens tvättat den till tävling -
Sååååhäääär nöjd är jag! <3 

Såhär såg den ut igår!

Kram Kajsa