Nästa trappsteg

Igår kände jag att jag hade fint driv bakifrån men jag kunde inte alls fånga upp det utan han bara sprang ifrån mig 

Idag kunde jag fånga upp det! Överlycklig.

Planen egentligen var ju skogen men det spöregnade och jag var alldeles för trött för ett sånt stort projekt.. Sedan var ju gräset dyngsurt så där vågade jag inte rida utan broddar och det var också ett förstort projekt. Ridbanan var OCKSÅ vattenfylld och tung så jag hade inte direkt stora förväntningar ;).. 

Men jag red fram på grusvägen upp till asfaltsvägen, sedan gick jag in på banan och red travdelen. Efter det gick jag ut på grusvägen igen och galopperade fram i friskt tempo innan jag gick in och kortade upp honom. På så vis blev det inte för jobbigt och slitsamt, det var varierade men jag fick ändå gjort det jag skulle :) 

Super nöjd över dagens pass!! 

- Haldor står och halvsover nöjt efter ett bra och roligt pass <3

Kram Kajsa