Sällskap av fyra hundar

Pust.. Idag hinner jag andas! Ledig dag och istället för att stressa över allt jag vill hinna med idag så tänker jag vara lugn och bara hinna andas. Jag passar även Carros hundar Mim och Rut som är Stellas mamma och syster så jag har tre generationer här hemma som sällskap! Bra träning för kordinationen att gå ut med alla hundarna! Har Mim och Stella lösa medan Rut och Siri är kopplade. Hade kunnat ha alla lösa men om jag möter någon som har hund så kan ju dem tycka det är lite läskigt.. Så jag går och har koppel överallt för Siri är ju inte direkt king på detdär med koppel.. 

Trivs så bra i deras sällskap.. Mim (som är med på den första bilden) är anledningen till att jag skaffade Stella. Passade Mim väldigt mycket för något år sedan och jag blev så frälst i denna hunden. Var så ledsen varje gång jag lämnade tillbaka henne till Carro haha. Så när det var beslutat att hon skulle ta en kull efter henne var ingen lyckligare än jag! Bestämde mig för att jag skulle skaffa mig en egen liten Mim och det lyckades jag verkligen med. Stella är som en kopia av Mim både utseendemässig och mentalt. Otroligt smarta, känsliga och roliga hundar. Siri och Rut är lite mer lost ;) Men jag älskar dem alla ändå! Kan faktiskt inte bestämma mig om jag älskar hundar mer än hästar eller vilket djur jag föredrar. 

Nä nu ska jag byta om och köra min mamma till eurostop! 
Kram Kim