Skav

Mina pållar har fått något jättekonstigt för sig - att få skav på helt random ställen.
 
 
Haldor som är världens mest okänsliga häst har skavt sönder sina bogar (på bara någon dag) till så vida pass att han måste gå utan täcke nu i några dagar iaf så den värsta irritationen försvinner. Tur att han inte är klippt. i nästa vecka ska det tydligen vara kallt så då är det ju skönt att kunna täcka honom igen.
 
Kalle har fått något konstigt skav mitt på ryggen, först trodde jag det var ländtäcket som kanske låg och skavde men så struntade i det och körde filt på honom istället, men icke sa nicke. Han blev bara värre. men i förrgår kom jag på vad det var - schabraket! Kalle får alltså skav av sitt fucking schabrak....
Så jag får ta en titt på alla mina och använda de som inte någon som helst söm på undersidan så får vi hoppas att han blir bättre. Nu har det ju inte skavt in på bara huden men han har typ inget hår kvar... 
 
Jag bara väntar på att G också ska få något ovanligt skav bara för att..
 
 
Kram Kajsa