Nytt kapitel

Herregud vad jag har lärt mig mycket de här två åren! Något som jag är evigt tacksam över.
Jag har fått uppleva och träffa så mycket nya människor, växt i mig själv! Lärt mig mer om människor, gråtit, skrattat, älskat och hatat.
 
Ingen kan någonsin ta ifrån den passion som flödade här på företaget. Vi alla trodde på vad vi gjorde, vi stod upp för varandra, vi hjälpte varandra och stöttade varandra i vått och tort. den här personalen som Biofarmab har haft är det få som få ha.
Jag är så lycklig att jag har fått vara med på den här resan, trots alla skavanker den har haft. Jag har nog aldrig hatat så mycket som jag gjort de senaste åren men jag har även aldrig skrattat och känt sån glädje som jag gjort.
 
Tänk vad jag har fått gjort och nästan allt hamnar på mitt CV och de som inte platsar där ja de hamnar som ett kärt minne!
 
Jag har jobbat på lagret, i produktionen, som receptionist, som marknadsassistent, inköpare och haft ansvar över hela vår utländska kundbas - allt detta har Kajsa 21 år gjort!
Jag har även fått vara med på lite mässor samt några kunddagar. Stockholmsmässan med bästa Emma i höstas var otroligt roligt!
 
 
 
Jag har även fått äran att träffa och lära känna några av Sveriges up coming stars men även veteraner som Maria Gretzer.
Ett minne som jag aldrig kommer glömma var när jag och underbart roliga Lina åkte på road trip ner till Maria Gretzer för intervju samt fotografering. Detta var veckan innan hennes Singular LS La Silla skulle åka ner till Marcus Ehning, så självklart fick vi fotografera Marias och Singulars trimpass. Otroligt spännande att se de två in action och jag och Lina var som barn på julafton påvägen hem haha.
 
Maria och underbara Singular
 
Men det var även väldigt roligt att få träffa systrarna Tovek, Carin Clemensson och Sofie Andersson. Att få se dessa otroligt duktiga idrottskvinnor på nära håll, se och lära sig hur de arbetar sina hästar var väldigt lärorikt och att få samtala med dem och höra hur de resonerar kring hästar är något jag fortfarande bär med mig!
 
Carin och hennes fina pålle Blue
 
Sofie och hennes häftiga Donna Samba
 
Evelina på hennes söta Decco och Isabella på hennes snygga Conny 
 
Å ett annat kul och random minne är när jag fick ta på mig tunna träningskläder en blåsig och kall höstdag och agera modell vid stranden. Jag sprang barfota i vattnet vilket resulterade i att mina hälsenor förfrös så jag kunde inte gå ordentligt på typ 2 dagar xD Nä men det var verkligen en annorlunda men väldigt rolig grej!
 
Första provfotograferingen
 
 På stranden #nofilter
#nofilter
 
Nä jag har många roliga minnen som jag alltid kommer bära med mig!
Men nu är resan slut för oss alla, på olika sätt. Vi alla går åt varsitt håll men jag tror inte att någon glömmer.
tack vare denna tid har jag lärt känna så många roliga och underbara människor och jag hoppas innerligt att vi alla kan hålla kontakten <3
 
 
Tack Biofarmab för allt!
Nu vänder vi blad
Kram Kajsa